Forum > [Nederlands subforum] > Wat is dit voorn voorbumper?

This topic counts 1 page 1
Miikey_G60 Miikey_G60 from Netherlands (Noord-Brabant) posted @ 8 December 2008 14:08:32
Database Noobie


7 Topic posts
Private message

1991 Corrado 1.8 G60

Ik was ff aant google naar Keskin velgen onder een corrado en kwam toen onderstaande corrado tegen. Het is net een originele voorbumper met onderlip en helemaal gecleant op knipperlichten naar. Is deze zo verkrijgbaar of is deze self made? Ik wil zo'n soort voorbumper namelijk ook, vind dit echt dik staan! En zo'n onderlip blijft toch handig, me RS bumper is nu al gaar namelijk



M4RTiN M4RTiN from Netherlands (Friesland) posted @ 8 December 2008 14:11:39
Database Addict


962 Topic posts
Private message

1993 Corrado R32

Deze staat hier ook op de database

Het is een originele bumper, zelf bewerkt, copy paste van zijn profiel:

Original Sto

Miikey_G60 Miikey_G60 from Netherlands (Noord-Brabant) posted @ 8 December 2008 14:13:46
Database Noobie


7 Topic posts
Private message

1991 Corrado 1.8 G60

Thnx martin, zal snel even zijn showcase bekijken Echt helemaal mijn smaak die corrado

Miikey_G60 Miikey_G60 from Netherlands (Noord-Brabant) posted @ 8 December 2008 14:21:58
Database Noobie


7 Topic posts
Private message

1991 Corrado 1.8 G60

Tjonge, dat ding is wel erg laag. Maar hij is voorzien van airride zag ik wel, je komt geen drempeltje meer over zo

Erg jammer dat deze bumper niet zo te verkrijgen is, zo kost het namelijk een berg geld om het zo te krijgen en altijd de kans dat het naar verloop van tijd niet meer zo mooi blijft, verschillende materialen gaan toch werken. Dan denk ik dat ik toch gewoon een originele onbewerkte voorbumper erop zet.

Bedankt voor je snelle reactie, je kent deze database helemaal uit je hoofd?

M4RTiN M4RTiN from Netherlands (Friesland) posted @ 8 December 2008 14:37:16
Database Addict


962 Topic posts
Private message

1993 Corrado R32

Dit zou inderdaad pas een mooie tuningsbumper zijn, i.p.v. die lelijke monster dingen

Ik ken inderdaad echt heel veel uit mn hoofd jah

Miikey_G60 Miikey_G60 from Netherlands (Noord-Brabant) posted @ 8 December 2008 14:52:28
Database Noobie


7 Topic posts
Private message

1991 Corrado 1.8 G60

Ik ben ook helemaal verliefd geworden op een originele gecleande voorbumper Jammer dat deze niet gemaakt/geleverd worden!

TimCorrado TimCorrado from Netherlands (Zuid-Holland) posted @ 8 December 2008 17:15:13
Database Noobie


6 Topic posts
Private message

1993 Corrado R32

mooie kleur die auto btw!

APOC [T.I.M.] APOC [T.I.M.] from Netherlands (Overijssel) posted @ 8 December 2008 19:39:54
Database Noobie


24 Topic posts
Private message

1994 Corrado 2.0i 8V

er zijn mensen met "gouwe klauwuh" waarvan zo'n bumpertje na vele jaren nog akelig strak is hoor, geen aftekeningen of inzakkingen en ook niet tussentijds bijgewerkt.

heb ook ooit eens ergens een vette how-to gezien en gelezen, ik zal eens zoeken of ik het nog ergens terug kan vinden.
Ik weet niet meer of die het nu gelast had (het plastic dus, dat kan gelast worden ja) of dat het toch middels glasvezel spul gedaan had... hopelijk kan ik het nog ergens voor je terug vinden.

This topic counts 1 page 1