Forum > [Nederlands subforum] > Het grote wie doet wat topic!!

This topic counts 1 page 1
mark_geladen mark_geladen from Netherlands (Gelderland) posted @ 8 December 2008 14:37:17
Database Noobie


5 Topic posts
Private message


Aangezien we het oude forum toch weer een beetje hier moeten oppikken bij deze vast een greep uit de oud doos!!

Wie doet wat? Laat het hier weten!!

M4RTiN M4RTiN from Netherlands (Friesland) posted @ 8 December 2008 16:10:32
Database Addict


962 Topic posts
Private message

1993 Corrado R32

Ik heb sinds kort een heel goed adres voor het aansturen van je motor. Dat wil zeggen, elk motorproject kan hij met een soort stand alone management werkend krijgen. Wij zijn langs geweest met de Corrado van mijn broer. Hier zit een 2.0 16V turbo in, zonder de FSI inspuiting.

Deze draait nu op Digifant, maar gaat straks op een soort megasquirt computer draaien, die hij zelf verder ontwikkeld heeft.

Hij heet Jeroen Bosma uit Oud Gastel, zet zometeen de link er ff bij...

Bluepower Bluepower from Netherlands (Utrecht) posted @ 8 December 2008 16:52:23
Database Noobie


35 Topic posts
Private message

1989 Corrado 20VT

http://www.bs-autotune.nl/

En dat K-data KDFI ziet er heel leuk uit om mee te testen, zeker voor die prijs!!

M4RTiN M4RTiN from Netherlands (Friesland) posted @ 8 December 2008 16:54:36
Database Addict


962 Topic posts
Private message

1993 Corrado R32

Ja klopt, dat is hem! Heel enthousiast is hij ook, we hebben afgelopen weekend de Corrado van mn broer daar gebracht, we laten het natuurlijk even weten hoe dat is afgelopen!

Bluepower Bluepower from Netherlands (Utrecht) posted @ 8 December 2008 17:00:35
Database Noobie


35 Topic posts
Private message

1989 Corrado 20VT

Jeroen weet zeker waar hij mee bezig is, heeft ook een hele leuke test-opstelling gemaakt om mensen te laten zien hoe een motormanagement werkt, en hoe je alles zelf mooi kunt aanpassen aan individuele eisen.
Verder kan hij je bijzondergoed helpen aan materiaal en kennis om een stand-alone management in te bouwen(en hij kan het zelfs voor je doen voor een mooi prijsje).

TimCorrado TimCorrado from Netherlands (Zuid-Holland) posted @ 8 December 2008 18:16:18
Database Noobie


6 Topic posts
Private message

1993 Corrado R32

Ik kan bijv. alles wat alu of rvs is verlassen voor je.

denk aan gasklephuizen / inlaten / gescheurde alu onderdelen / turbospruitstukken.

geen uitlaten etc ivm geen brug

kan ook rvs lasbochten etc leveren voor zelfbouw-projecten

opa opa from Netherlands (Zuid-Holland) posted @ 19 April 2009 20:02:59
Database Noobie


3 Topic posts
Private message

1993 Corrado 20VT Syncro

Ik doe versnellingsbakken revisie en modificatie.

This topic counts 1 page 1