Forum > For sale area > For sale / te koop Corrado 2.0 1994

This topic counts 1 page 1
Corrado Wout Corrado Wout from Netherlands (Noord-Holland) posted @ 10 November 2009 15:04:04
Database Noobie


6 Topic posts
Private message


Super mooie en heel goed onderhouden Corrado(nieuw type), volledige historie bekend en altijd dealer onderhouden. Alle rekeningen aanwezig. Auto verkeerd in superstaat. Van liefhebber voor liefhebber.

Meer info of vragen: wouter_bijvoet@hotmail.com, 06-55855836


Vaya con dios

VR6_Derk VR6_Derk from Netherlands (Noord-Holland) posted @ 12 November 2009 22:46:33
Database Noobie


18 Topic posts
Private message


Hey Wouter, jij ook al je C in de verkoop?
Die van mij staat ook in de verkoop.
Heb je al een waardig opvolger? Gr. Derk

Corrado Wout Corrado Wout from Netherlands (Noord-Holland) posted @ 13 November 2009 11:50:23
Database Noobie


6 Topic posts
Private message


Hey Derk,

Ja hij gaat weg na vier jaar veel plezier.
Nee ik heb nog geen opvolger, jij wel dan?

Groet, Wout


Vaya con dios

MacFly MacFly from Netherlands (Noord-Brabant) posted @ 17 November 2009 19:01:59
Database Semi-Pro


148 Topic posts
Private message

1993 Corrado 2.9 VR6

Hey Wout wat is de richtprijs voor je C en hoeveel km staan er inmiddels op de teller? Greetz Johan

Corrado Wout Corrado Wout from Netherlands (Noord-Holland) posted @ 18 November 2009 10:26:31
Database Noobie


6 Topic posts
Private message


Hey Johan,

Ik zal het allemaal even kort samenvatten ik ben de tweede eigenaar van deze Corrado de eerste had hem nieuw geleased! Daarom is deze ook altijd VW dealer onderhouden boekjes met stempels! Ik kocht hem bijna 4 jaar geleden met 205.000km op de teller in compleet originele staat. Nu staat er 255.000km op. Maar heb ook alles laten vervangen bij VW wat maar zou kunnen, zoals koppeling en distributie alle snaren, bougie's, bougie kabels, rotor en verdeelkap, koelvloeistof, remvloeistof, olie,stuurbekrachtigingsvloeistof, oliefilter, brandstoffilter, termoswitch, temperatuursenor, Aero ruitenwissers. Verder dan nog nieuwe schroefset, H&R adapters met 4x 8J Porsche velgen, EBC gegroefde en geperforeerde schijven met Green Stuff blokken en stalen remleidingen, xenon met voltboosterrelais, Edition Mike achterlichten, dikke en smalle onderlip, originele olie en voltmeter in middenconsole en een compleet met de handgemaakt RVS uitlaatsysteem van EPS. Uiteraard heb ik hier allemaal rekeningen van. Ik ben vast nogwel iets vergeten. Maar deze auto is echt in topstaat en zo ziet er ook uit van binnen en buiten! Richtprijs 2950 maar als je geintresseerd bent kom kijken en dan kunnen daar nog over praten.

Groet, Wouter



Vaya con dios

This topic counts 1 page 1