Hee halo gertjan ik zag dat je een probleem had met je lak ik heb het zelfde gehad met men g60 wat ik dus heb gedaan is dat ik de auto eerst met de poets machine heb gedaan en daarna met de hand gepoetst en toen had mijn g60 zijn glans weer terug groetjes rob
heey dankje wel voor jullie reacties.
ik heb veel interesse om mijn vr6je weer mooi telaten glimmen.
ik heb al goed gepoetst met de hand, met machine, en zelfs met speciale poets (polijst middel).
weet je ook precies wat ze allemaal gebruiken bij die topic? hebben ze erg netjes gedaan,wil ik ook wel,, wil er zelfs wel dikke week bij zitten als het moet.
tis gewoon een soort poetmachine kun je andere kopjes op doen enz.. en qua polijstmiddel weet ik dat niet.. iets wat niet goed helpt.. weet jij misschien iets wat ik kan bestellen ofzo??
Je kunt eens kijken naar de Monello producten op www.carclean.nl
Maar het is erg belangrijk met wat voor een machine je aan de slag gaat, welk polijst middel en welke pad. Doe je dit niet, is de kans op ernstige schade groot.
@Dennis Poets jij ook op locatie. Mijn auto moet weer getaxeerd worden en ik zit er aan te denken de auto eens goed onder handen te nemen (taxatie is verlopen tijdens motoropbouw) en zodoende ga ik niet graag ermee de weg op.
Mail mij anders als jij dit doet wat je ervoor vraagt. Heb zelf al wel allerlei meguiars spullen staan om met de hand te poetsen enz, maar heb nog nooit machinaal gepoetst. Dus het gaat mij er ook een beetje erom dat ik er ook iets van opsteek voordat ik zelf dingen verpest...
Tot nu toe poets ik juist enkel nog op locatie aangezien ik nog niet beschik over een eigen ruimte. Al ben ik er wel mee bezig om een ruimte te bemachtigen.
Maar ik zal je zometeen of morgen even mailtje sturen.