17 inch is idd groot genoeg, 18 krijg je bijna niet weg en om eerlijk te zijn ziet het er ook snel te groot uit..
Met een beetje verlaging zou ik niet breder dan 8j gaan bij 17 inch, met 16inch kun je 9j kwijt afhankelijk van je verlaging, te laag levert je slijtage in je wielkuipen voor aan wat naar mijn weten afkeur apk is, maar dit is snel verholpen door bij de apk je originele wielen erop te zetten
*Never drive faster than your guardian angel can fly*
@vr6-power: Als je wil weten hoe 18" onder een VR6 eruit ziet kijk dan even op mijn database pagina. http://www.corrado-database.nl/index.php?item=view_corrado&id=1806
Onder mijn C zitten 18" lichtmetalen AEZ Simas X velgen (5x100 ET35 - 7.5x18 215/35ZR18). Ik heb geen last van inschuren of aanlopen omdat het originele verenpakket er onder zit. Dat betekent verder comfortabel rijden en drempels zijn ook geen probleem. Wil je serieus gaan verlagen dan zou ik eerder voor 16" gaan. Greetz Johan
ik heb de replicas van de bbs rs.. de lenso bsx.. had eerst 16 inch 9j maar dat ging voor niet passen... dus heb nu 17 inch 7,5 voor en 8.5 achter.. maar doe ze weer weg wil namelijk toch naar die 9j toe...